روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۰ ثبت شده است

شهردار سوق گفت: تندیس هنرمند فقید ایران و سوق مرحوم حسین پناهی به زودی در مرکز این شهر نصب می‌شود.
خبرگزاری فارس: تندیس حسین پناهی در سوق نصب می‌شود

فرشاد صادقی اظهار داشت: تا یک ماه آینده سومین پارک محله‌ای با اعتبار بیش از 60 میلیون تومان با مساحت 2 هزار و 500 مترمربع در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول امور شهری افزود: یکی از بهترین کارهای فرهنگی شهرداری سوق در آینده نزدیک نصب تندیس مرحوم حسین پناهی در یکی از میادین این شهر است که هم‌اکنون مراحل ساخت آن ادامه دارد.
وی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد احترام ویژه‌ای برای این هنرمند فقید قائل هستند و این کار تنها گوشه‌ای از مراتب قدردانی از زحمات این هنرمند متعهد استان است.
صادقی به میزان مطالبات شهرداری سوق از دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مبلغ 300 میلیون تومان از دستگاه‌های دولتی طلب‌کار هستیم که به‌خاطر قول مساعد استاندار برای پرداخت این مطالبات به رای کمیسیون ماده 77 مراجعه نخواهیم کرد.
شهردار سوق با بیان این‌که نسبت به امور ورزش جوانان این شهر حساس هستیم، یادآور شد: قسمت زیادی از طلب 200 میلیون تومانی خود به تربیت‌بدنی را به همین دلیل بخشیدیم چرا که اعتقاد داریم ورزش جوانان باید مورد حمایت همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری قرار گیرد.
صادقی به دیگر پروژه عمرانی این شهر اشاره کرد و گفت: قصد داریم که سیل‌بند مرکز این شهر را برای ایجاد بوستان‌های کوچک شهری سرپوشیده کنیم.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۰ ، ۱۱:۲۰
محمد جعفر تقوی سوق