روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی و چرام در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی ، محورهای ارتباطی چرام – دهدشت و دهدشت – سوق در حوزه های انتخابیه خود را به قتلگاه تشبیه کرد.


" سید علی محمد بزرگواری " در نشست بررسی پروژه های طرح مهر ماندگار در سالن استانداری این استان در یاسوج گفت: متاسفانه دو محور چرام – دهدشت و سوق – دهدشت قتلگاهی شده که روزانه سبب کشته شدن جوانان و مردم این مناطق شده است.
وی با انتقاد از اینکه در پروژه های راهسازی در قالب مهر ماندگار توجهی به پروژه های راهسازی در حوزه انتخابیه کهگیلویه ، بهمئی و چرام نشده است ، اظهارداشت: از دستیار ریاست جمهوری مصرانه می خواهم نسبت به این وضعیت تدابیر مطلوبتری بیندیشد.
نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی و چرام در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: متاسفانه وضعیت محورهای ارتباطی در حوزه انتخابیه اینجانب شرایط مناسبی ندارد و از سویی دو محور عنوان شده نیز قتلگاهی برای مردم شده است.
دستیار ویژه رئیس جمهور در طرح مهر ماندگار نیز با تائید درخواست نماینده کهگیلویه ، بهمئی و چرام در مجلس نهم شورای اسلامی ، اظهارداشت: به این موضوع رسیدگی دوباره ای می شود.
" مهندس علی اکبر محرابیان " گفت: در حوزه راهسازی در قالب طرح مهر ماندگار در حوزه راهسازی 50 پروژه پیش بینی شده که سهم هراستان کمتر از دو پروژه بوده است.
وی سهم کهگیلویه و بویراحمد در پروژه های راهسازی طرح مهر ماندگار را دو پروژه ذکر و یادآورشد: پیشنهاد " حاج آقا بزرگواری " نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی