روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۸۸ ثبت شده است



روز عید فطر  در شهر سوق  حکم روز اطلاع رسانی را دار د به شرطی که خطیب نماز عید فطر سوقی باشد . و مشکلات شهر سوق باز گو کند . که درواقع شکایت هایی که یک سال در دل همه هست مطرح شود. مثلا چرا شهر سوق آلان بخش نیست !!! چرا کالنال چهار نداریم !! چرا نماز جمعه نداریم!! مگر شهر سوق از لنده چه چیز کمتر دارد!!
 وسال حکایت همان قضایا بود از زبان سید علی رضا ولایتی همه شنیده ایم  اما امسال بعد از نماز عید یک تومار گذاشتند برای امضاء که ما نماز جمعه می خواهیم . خدا کند این حرکت مردم شهر سوق به نتیجه ای برسد
||برای دیدن تصاویر  به گالری  بروید .||
 گالری روز قدس شهر سوق

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۸۸ ، ۱۵:۰۳
محمد جعفر تقوی سوق
روز قدس در شهر سوق علی رغم تعطیلی مدارس امسال پر شور و با نشاط برگزار شد.در اینجا تعدادی تصویر از روز قدس شهر سوق آوردیم امیدواریم که مورد رضایت شما شهروندان سوق قرار گیرد.

||برای دیدن تصاویر  با اندازه واقعی به گالری  بروید .||
 گالری روز قدس شهر سوق





۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۸۸ ، ۱۵:۰۲
محمد جعفر تقوی سوق
حسین پناهی و خسرو شکیبایی
به نظر شما حسین پناهی وخسرو شکیبایی چه نقطه مشترکی دارند؟مطمئنم همه شما هم به این نتیجه می رسید قبل از اینکه بگوییم هردو بازیگر هستند ، هردو صدای خاص داشتند یا هر چیز دیگری . جواب این است که شباهت شکیبایی وپناهی در این است که دلمان برای جفتشان تنگ شده است. این چند وقت برای رفع دلتنگیمان یا فیلمهای شکیبایی را نگاه می کنیم یا به شعر های حسین پناهی را با صدای دلنشینش گوش می دادیم. یک فرصت دیگر برای نشان دادن علاقه مان به این دوهنرمند که یکی ازانها  سوقی است پیش آمده و خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان با برگزاری یک نمایشگاه پوستر بانی این کار شد شما می توانید  با حداکثر پنج اثر با تکنیک آزاد با موضوع یادمان حسین پناهی و خسرو شکیبایی در این فراخوان شرکت کنید.
:: مهسا نعمتی
همشهری جوان شماره228

به هر حال ما دوست داریم یکی از شهر سوق رتبه اول این نمایشگاه را به دست آورد هر چه باشد یکی از این هنرمندان از شهرمان یعنی شهر سوق بوده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۸۸ ، ۱۷:۱۴
محمد جعفر تقوی سوق