روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۰ ثبت شده است

نماز روز آدینه در مسجد امام حسین شهر سوق برای اولین بار برکزار شد این می تواند فرصتی باشد برای ..............................................................................................................................

............................................... جای خالی را دربخش نظرات می بینیم.



۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۰ ، ۱۹:۲۷
محمد جعفر تقوی سوق
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۰ ، ۱۷:۱۴
محمد جعفر تقوی سوق

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، فرشاد صادقی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر ‌اظهار داشت: هم‌اکنون برنامه تکمیل بلوار خروجی این شهر به سمت بخش لنده به طول 400 متر را در دست اجرا داریم.
صادقی افزود: در این پروژه 2 هزار مترمکعب خاکبرداری وجود دارد که برای انجام آن چند ساختمان مسکونی سد راه این طرح نیز تخریب شد.
شهردار سوق افزود: این پروژه که نمای زیبایی به شهر سوق می‌دهد با 38 متر عرض تا گلزار شهدای سوق ادامه خواهد داشت و چمن‌کاری و روشنایی آن نیز در دستور کار قرار دارد.
صادقی گفت: در انتهای این بلوار میدان انقلاب قرار دارد که در آینده نزدیک تندیس انقلاب را در آن نصب خواهیم کرد.
وی هزینه اجرای این پروژه را 50 میلیون تومان و تندیس انقلاب را 30 میلیون تومان عنوان کرد که هزینه آن از محل اعتبارات استانی و داخلی خواهد بود.
صادقی به ایجاد ارتباط مستمر مجموعه شهرداری سوق با مطبوعات و رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: سایت اطلاع‌رسانی شهرداری سوق در حال حاضر راه‌اندازی شده که علاقه‌مندان می‌توانند با آدرس www.sough.ir خبرهای شهرداری سوق را دریافت کنند.
شهردار سوق به نشست شهرداران این استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و عنوان داشت: استاندار با سخنان خود شهرداران را نسبت به بسیاری از امور امیدوار کرد و  این امیدواری ایجاد شد که از فصل عمران شهری، شهرداری‌های این استان بهتر دیده شوند.
صادقی با بیان این‌که تا پیش از تصدی اکبر نیکزاد به عنوان استاندار، مشکلات شهری این استان در سایه قرار داشت، گفت: با صحبت‌های استاندار، نسبت به دریافت مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی امیدوار شدیم.
شهردار سوق از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهر سخن به میان آورد و بیان داشت: تا یک ماه آینده سومین پارک محله‌ای این شهر را با اعتبار 60 میلیون تومانی افتتاح می‌کنیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۰ ، ۱۲:۴۶
محمد جعفر تقوی سوق