روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

شهیدسیدعیدی فاطمی

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۸۹، ۰۸:۱۶ ب.ظ

شهید عیدی فاطمی

 

فرزند : نصرالله

طلوع : 1343 – سوق

عروج : 15/2/61 – فکه

شغل : دانش آموز

زیارتگاه : گلزار شهدای شهر سوق

" چند سطری می خواهم وصیت کنم که چون خون من برای ملت پیام نیست بلکه تبلیغ و آنچه از من باقی می ماند پیامی برای ملت است. سخنی کوتاه با خواهران؛ و تو ای خواهر ! حجاب تو بهتر از خون سرخ شهیدان ، از اسلام حفاظت می کند. و شما خواهران و مادران باید به این مطلب خوب پی ببرید و این پیام من است. خواهرم! حجاب تو از خون شهید بالاتر و پشت دشمن را به زمین می کذارد."

منبع وبلاگ شهدا شهر سوق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۰۸
محمد جعفر تقوی سوق

نظرات  (۳)

۰۸ خرداد ۸۹ ، ۱۹:۲۰ عـصـــــــــــرپـدیــده
سلام

تبادل لینک؟
۲۰ خرداد ۸۹ ، ۰۴:۴۵ روبوروبوتیک شهر سوق
سلام من روبو روبوتیک هستم و تازه فعالیتم رو آغاز کردم.
این وب لاگ منه/
www.roborobotic.blogfa.com

خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم.
۲۰ خرداد ۸۹ ، ۰۴:۴۸ روبوروبوتیک شهر سوق
یادم رفت بگم من از مجمع فرهیختگان جوان شهر سوق هستم...
خدا نگهدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی