روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی


به گزارش خبرگزاری شبستان، در ادامه برنامه های فرهنگی و هنری هفته استان کهگیلویه و بویراحمد در تهران، عصر روز۱۳۹۰/۵/۴ مراسم یادمان حسین پناهی همراه با محفل شعر و ادب در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
 
در این مراسم که با حضور هنرمندان سینما و تئاتر کشور و نیز شعرای استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور و با محوریت 'یادمان حسین پناهی' در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، رسول نجفیان بازیگر و خواننده مشهور کشور با ذکر خاطراتی از زنده یاد حسین پناهی اظهار داشت: حسین پناهی هنرمندی بود که هنرش در بازیگری و کارگردانی همیشه با عشق و علاقه به مردم عجین بود.
 
وی خاطرنشان کرد: سادگی، صفا و صمیمیت و خاص بودن اشعار حسین پناهی شخصیت ویژه و ممتاز وی را نشان می دهد و ای کاش ما هم می توانستیم به اندازه او ساده و بی ریا باشیم.
 
بنابراین گزارش، در ادامه مراسم برخی شاعران اشعار خود را در خصوص شخصیت و شعر حسین پناهی قرائت کردند.
 
پس از فراخوان این برنامه شاعران و ادیبان بسیاری برای حضور در این شب شعر اعلام آمادگی کرده و اشعار خود را برای دبیرخانه ستاد برگزاری هفته هنر استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال کرده بودند.
 
در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت حسین پناهی، شاعر و بازیگر تئاتر فقید این استان برگزار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۰۸
محمد جعفر تقوی سوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی