روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی
فرماندار کهگیلویه گفت: در حوزه کهگیلویه 169 شعبه در نظر گرفته شده است که از این تعداد 87 شعبه اخذ رای در حوزه مرکزی دهدشت است.

خبرگزاری فارس: کهگیلویه با 169 شعبه اخذ رأی به استقبال انتخابات می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ناصر رضایی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغات کاندیداها در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از پنج‌شنبه چهارم اسفند شروع می‌شود و تا 48 ساعت قبل از زمان رأی‌گیری ادامه خواهد داشت.

فرماندار کهگیلویه افزود: در این راستا با رابطین و رؤسای ستادهای نامزدها جلساتی داشتیم و آئین‌نامه‌های تبلیغاتی را به آن‌ها ارائه دادیم که بر اساس آن فعالیت‌های تبلیغاتی خود را انجام دهند.

رضایی با بیان اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی خاصی صورت نگرفته است، گفت: خوشبختانه مردم به سطحی از آگاهی رسیده‌اند که خیلی از مسائل و شرایط را درک می‌کنند.

وی اضافه کرد: مدیران نیز حق ورود به انتخابات و دخالت در آن را ندارند که تذکرات لازم داده شده است.

این مسئول اجرایی شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: کاندیداها هم اکثرا بر اساس دستورالعمل و مسائلی که وجود دارد عمل می‌کنند و در مواردی اگر مسائل کوچکی بود تذکرات لازم داده شده است.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: در کل حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی و چرام جمعا 281 شعبه اخذ رای وجود دارد.

رضایی اضافه کرد: در حوزه کهگیلویه 169 شعبه وجود دارد که از این تعداد 87 شعبه اخذ رای در حوزه مرکزی دهدشت هستند و همچنین در حوز‌ه‌های انتخابیه بهمئی و چرام به ترتیب 60 و 52 شعبه اخذ رای وجود دارد.

این مسئول در ادامه گفت: بالغ بر 5 هزار نفر در حوزه انتخاباتی کهگیلویه، بهمئی و چرام کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

رضایی بیان کرد: از همه اقشار، طیف‌ها و جریانات سیاسی درون نظام و طرفداران کاندیداها که متعهد، توانمند و بدون حاشیه بودند در روند برگزاری انتخابات بهره خواهیم برد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی