روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

برگزاری دوره آموزش 15 روزه نجات‌ غریق در سوق

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۳۱ ب.ظ

  به گزارش روزی روزگاری از سوق، سید محمدقلی تقوی‌نژاد در جمع دانش‌آموختگان کلاس غریق نجات و غواصی این شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در استخر شنای شهر سوق با کمبود ناجی مواجه بودیم از طریق امور ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و مدیرکل ورزش استان و هیئت‌های غریق نجات و غواصی موفق به برگزاری یک دوره کلاس‌های نجات غریق شدیم.

وی گفت: امیدواریم ورزشکاران این منطقه با تلاش و کوشش خود کلاس‌های این دوره از نجات غرق و غواصی را به طور کامل فرا گیرید تا در آینده در زمینه ورزش‌های آبی با مشکلی مواجه نشویم.

این مقام مسئول افزود: این کلاس‌ها از امروز به مدت 15 روز در استخر شنای شهید بهشتی شهر سوق و زیر نظر مدرس استانی علی باشت باوی و کمک مدرسی وحید غلامی از گچساران برگزار می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها 25 ورزشکار است.

تقوی‌نژاد تصریح کرد: 200 متر آزاد زیر چهار دقیقه، چهار رشته شنای اصلی "کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه"، 25 متر شنای زیر آبی، گرفتنی‌ها و حمل غریق به کنار استخر و بیرون آوردن گوی فلزی از منطقه عمیق و انجام عملیات CPR از جمله قسمت‌هایی است که در این دوره آموزش آن مد نظر قرار گرفته است.

 وی خاطرنشان کرد: در پایان کلاس‌ها آزمون کتبی و عملی از شرکت‌کنندگان صورت خواهد گرفت و کسانی که حد نصاب نمره آزمون را بگیرند کارت درجه دو نجات غریق و غواصی برای آن‌ها صادر می‌شود.

تقوی‌نژاد عنوان کرد: استخر شنای سوق در ایام نوروز پذیرای همشهریان و میهمانان نوروزی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۳
محمد جعفر تقوی سوق

استخر

ورزش های آبی

سوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی