روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

فرشاد صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روزی روزگاری در سوق اظهار کرد: نوروز موسم تجدید عهد ما با بهار و نشانه‌ آغاز و تحول فصل نو شدن و تولد دوباره طبیعت است.

وی بیان کرد: نوروز موسم نزدیکی و پیوند دل‌ها و آرزوها و فرصتی مناسب برای بستن عهدی محکم برای رسیدن به شهری آباد و زیباست.

صادقی افزود: اینک در آغاز سال جدید، آرزوی ما برای همه‌ شهروندان عزیز زندگی در شهری زیبا، شاد و آباد است که برای رسیدن به این هدف در سال جدید، با قاطعیت و پشتکار تلاش خواهیم کرد.

شهردار سوق تصریح کرد: به امید آن که در سایه‌ هم‌دلی و همراهی همه‌ شهروندان، در سال آینده در شهری سرسبزتر، زیباتر و آبادتر از امروز به استقبال بهار 92 بنشینیم.

صادقی اظهار کرد: از شهروندان با فرهنگ سوقی می‌خواهم در سال جدید نیز همانند سال‌های گذشته با بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود، خادمان امور شهری را برای ارائه‌ خدماتی بهتر یاری کنند.

وی گفت: خدمات خوبی در سال 91 به همشهریان خود ارائه خواهیم داد.

شهردار سوق بیان کرد: نظافت و شست‌وشوی خیابان‌ها و پیگیری روشنایی خیابان‌ها و معابر و روشنایی ریس‌های رنگی در سطح شهر و نصب ستاره‌های فروزان از کارهای شهرداری در سال آتی خواهد بود.

صادقی افزود: بهره‌برداری از پارک مرکزی شهر (میدان انقلاب) و لکه‌گیری و ترمیم حفاری‌های سطح شهر با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال به متراژ 5 هزار و 500 مترمربع و تعویض پرچم‌های میدان شهدا (ورودی شهر)، رفع نقص روشنایی بلوار شهدا و رنگ‌آمیزی قاب تابلوی تمثال شهدا در بلوار ورودی شهر، گلکاری و درختکاری در سطح شهر و رنگ‌آمیزی جداول و بلوارها نیز در دستور کار شهرداری سوق قرار دارد.

نظرات  (۲)

لینک شدی اگه میشه وب منو لینک کن ؟
ماهم سوقیم
http://fcfajr.persianblog.ir/
لینکم کن همشهری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی