روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

آمریکا دشمن شماره یک مستضعفان جهان است

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۴۳ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری از سوق،امام جمعه سوق حجت السلام یوسف عمرانی نژاد در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت به رعایت تقوای الهی سفارش نمودند. ایشان با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، این ایام را ایام حزن اهل بیت دانستند و از تمام مردم خواستند تا این ایام را به نحو احسن و با محتوا برگزار نمایند تا در هر جای این شهر و روستاهای اطراف این ایام مشهود باشد .

اشاره به هفته سلامت و روز جهانی بهداشت که امسال سال سالمندان نامگذاری شده است وبه امید خدا مشکلات روحی و جسمی سالمندان با تلاش مسئولین و همت خود این عزیزان هرچه سریعتر برطرف گردد.

عمرانی نژاد به سالروز شهادت آیت ا... سید محمد باقر صدر و خواهر ایشان بنت الهدی درسال 1359 که توسط صدام انجام شد ، اشاره داشتند و بیان کردند: که این شهید بزرگوار به آرزوی خود که ریشه کن شدن صدام وحزب بعث عراق بود رسیدند و ملت عراق را در مسیر انقلاب بر علیه استکبار قرار دادند که علاوه بر رفتن صدام دست آمریکا را نیز این کشور قطع کردند.

سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا در20 فروردین 59 بخش دیگر سخنان امام جمعه سوق بود که فرمودند : امام خمینی (ره) پیرامون رابطه با امریکا بیان کرد که ما رابطه گرگ ومیش نمی خواهیم  و مهمترین و دردآورترین مساله ای که ملت های اسلامی و غیر اسلامی کشورهای تحت سلطه با آن مواجه است ، موضوع آمریکاست .

ایشان اظهار کرد: دولت آمریکا به عنوان قدرتمندترین کشورهای جهان برای بیشتر بلعیدن ذخائر مادی کشورهای تحت سلطه از هیچ کوششی فرو گذار نمی کند . آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است .

عمرانی نژاد بیان کرد: این قطع رابطه در 20فروردین 59 باعث شد تا کشور ما پس از پیشرفتهای علمی در 20فروردین جشن ملی فناوری هسته ای را بگیرد.

امام جمعه سوق تشریح کرد: در چند سال گذشته علی رغم تحریم ها و تهدیدها و فشارهای غربی ها در قالب (1+5) تمام هم و غمشان این بود که فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران را متوقف کنند ولی خوشبختانه پیشرفت هسته ای که علی رغم تمام محدودیت ها ملت ما داشتند ، دانشمندان هسته ای توانستند تحریم ها را دور بزنند و در میان تعجب تخمین دانشمندان غربی به پیشرفتی قابل توجهی دست پیدا کنند .

عمرانی نژاد گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون 17هزار شهید ترور داشته ، که این سند زنده ای است از اقدامات وحشیانه مدعیان حقوق بشر ، اما در دو سال گذشته حملات تروریستس مشخصاً متوجه دانشمندان هسته ای شد آن هم با همکاری مستقیم دستگاهای جاسوسی موساد و نیروهای منافقین .

وی افزود: ضمن گرامیداشت شهادت دانشمندان هسته ای ملت ایران اجازه توقف فعالیت های هسته ای را به خصوص در سال تولید ملی نخواهد داد .

امام جمعه سوق در ادامه با اشاره به21 فروردین فرمان تاریخی امام (راحل) مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بنیاد مسکن را یک نهاد انقلابی دانستند که محرومیت زدایی در روستاها و مکان های دور افتاده از اهداف مهم آن است و نباید پس از 30سال از تشکیل این بنیاد افراد بی خانمان بخصوص در روستاها وجود داشته باشد.

نظرات  (۱)

تسلیت باد شهادت بی بی دو عالم.به امید سربلندی شیعه و پیروزی ملت مظلوم بحرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی