روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

حاشیه‌ها بلای جان بهداشت و درمان کهگیلویه شده است

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۱۷ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید حسام‌الدین نبوی‌زاده امروز در حاشیه مراسم معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با تقدیر و تشکر از همه زحمتکشان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و همچنین مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید در بحث بهداشت و درمان دارای تغییرات مثبت باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: ما در سال گذشته طرح‌هایی همچون تاسیس و تجهیز مراکز 10 تختخوابی و همچنین تجهیز بیمارستان‌ها به امکانات پیشرفته و همچنین ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه علوم پزشکی را داشتیم که این خود حاکی از عملکرد خوب علوم پزشکی در سال گذشته بود.

نبوی‌زاده با اشاره به حضور پرشور مردم و مسئولین ابراز داشت: این حضور هم نمودی از قدردانی از مدیر سابق و هم حمایت از مدیر جدید می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه سخنان خود گفت: ما هم این انتصاب را که با هفته سلامت شروع شده به فال نیک می‌گیریم.

نبوی‌زاده با اشاره به قانون جدید مبنی بر این‌که پزشکانی که در پست مدیریت هستند حق کار خصوصی را ندارند، گفت: این امر سبب شده خیلی از پزشکان از پذیرش مسئولیت اجتناب کنند که این نشان می‌دهد همکارانی مسئولیت قبول می‌کنند که از منافع خود برای خدمت به مردم می‌گذرند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کسی که مسئولیت بر عهده می‌گیرند باید خود را به طور کامل وقف کار کنند و این مسئولیتی را که به عنوان امانت به آن‌ها سپرده شده با سرافرازی و کارنامه درخشان به مدیر بعد از خود بسپارد.

نبوی‌زاده گفت: از مسئولین خواستاریم با تمام توان ب مدیر جدید شبکه کهگیلویه همکاری کنند تا بهداشت و درمان کهگیلویه که از نظر شاخص‌ها در رده آخر استان قرار دارد که علت آن هم نه به خاطر کمبود امکانات بلکه ریشه در مسائل جنبی و حاشیه‌ای دارد هر چه زودتر رفع و کهگیلویه با تکیه بر پتانسیل‌های عظیم خود به جایگاهی که باید اعتلا پیدا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان خاطرنشان کرد: اعتبار ویژه‌ای را برای سالن همایش و اجتماعات بهداشت و درمان کهگیلویه تخصیص می‌دهیم که امیدواریم هر چه سریع‌تر سالن مناسب و در خور شان این مردم تاسیس شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی