روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

عبدالحسین موسویان متولی بهداشت و درمان کهگیلویه شد .

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۵۳ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور دهدشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم ناصر رضایی در سخنانی با تقدیر و تشکر از زحمات مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اظهار کرد: امیدواریم که مدیر جدید جناب آقای دکتر موسویان بتواند در راستای قوانین سطح سلامت را در سطح شهرستان افزایش دهد و با آموزش و اطلاع رسانی و تکیه بر پتانسیل‌های موجود در شهرستان برای افزایش ضریب سلامت در این شهرستان تمام تلاش خود را انجام دهند.

فرماندار کهگیلویه افزود: انتظار داریم مدیر جدید همه ارکان و ساختار شبکه بهداشت را بکار بگیرند و با بکارگیری افراد متعهد و توانمند روز به روز خدمات بیشتر و در خور شان این مردم را در حوزه سلامت ارائه دهند.

این مسئول عالی شهرستان کهگیلویه یادآور شد: باید سعی کنیم که گذشته را با در دست گرفتن سکان مدیریت زیر سئوال نبریم و به گونه‌ای عمل کنیم که نیروی انسانی و زحمات کسانی که قبل از ما در سمت مدیریت بودند دچار خدشه نشود.

رضایی ابراز داشت: باید قدردان کسانی که برای پیشرفت و تعالی جامعه ما گام‌های هر چند کوچک نیز برداشته‌اند باشیم و اگر فرهنگ تقدیر باب شود.

فرماندار کهگیلویه در پایان گفت: تغییر ذات آفرینش است و تغییر در مسئولیت زمینه‌ساز نوآوری و شکوفایی در عرصه مدیریت خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم دکتر سید عبدالحسین موسویان طی حکمی از طرف ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به سمت ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

منصور تقوی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این مراسم حضور نداشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی