روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

 

شراره شیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوق اظهار کرد: گرامیداشت روز دندانپزشکی فرصتی برای توجه اذهان عمومی به این قشر مهم عرصه سلامت جامعه است.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی سوق  بیان کرد: دندانپزشکان به عنوان اعضای تیم سلامت در بخش‌های پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان، درمان بیماری‌های دهان و دندان و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه، نقش پررنگی در ارتقاء سلامت جامعه دارند و در عین حال نقش محوری استادان این رشته نیز در آموزش این گروه انکار‌ناپذیر است.

شیرعلی از زحمات بی دریغ دکتر سیادت مسئول بهداشت دهان و دندان شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم روز دندانپزشکی می‌تواند دریچه‌ای برای نمایش جلوه‌هایی از فعالیت‌ این عزیزان به افراد جامعه باشد.

شیر علی گفت: خدمات چشمگیری به دانش آموزان کلاس های اول و دوم ابتدایی شده و معاینه و انجام فلوراید تراپی بصورت رایگان و فیشو سیلانت تراپی به نرخ دولتی انجام خواهد شد و قصد داریم برای دانش آموزان ابتدایی مدارس روستایی خمیر دندان و مسواک توزیع کنیم .

رئیس مرکز بهداشتی درمانی سوق  در مورد توصیه های بهداشتی دهان و دندان خاطر نشان کرد: از زمانی که دندان های ما شروع به رشد می کنند، والدین، دندانپزشک و معلم های ما، بهترین روش های مراقبت از دندان ها را در اختیار ما می گذارند. در حقیقت، بهترین راه رسیدن به دندان هایی سفید، بی بو و سالم، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه است. استفاده از دهان شویه ها نیز برای بهداشت دهان و دندان بسیار موثر است.

شیرعلی تشریح کرد:  در سیاست‌های سازمان جهانی بهداشت در زمینه سلامت و بهداشت دهان و دندان تا سال 2020 میلادی، سلامت دهان و دندان جزء لاینفک و ضروری سلامت افراد جامعه و عاملی تعیین‌کننده در کیفیت زندگی انسان‌ها محسوب می‌شود. همچنین امروزه مشخص شده است که حفظ سلامت دهان و دندان، می تواند بروز بسیاری از بیماری ها را کاهش دهد.

شراره شیر علی خاطر نشان کرد :بنابراین اهمیت دادن به بحث سلامت دهان در نهایت منجر به ارتقاء سلامت آحاد جامعه خواهد شد و در این راستا تقدیر از خدمات دندانپزشکان آنان را به ارائه هرچه بهتر وظایف حرفه ای خود ترغیب خواهد کرد.

شیرعلی تصریح کرد :  ضمن تبریک بیست و سوم فروردین ماه، روز دندانپزشکی، به همه دندانپزشکان و همکاران محترم امیدوارم همگی همچون گذشته در عرصه ی ارتقاء سلامت دهان و دندان و فراهم آوری امکان ارائه خدمات بیشتر به آحاد ملت مسلمان ایران، در سایه خداوند متعال همواره پیروز و موفق باشید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۳
محمد جعفر تقوی سوق

شیرعلی

23فروردین

دندانپزشک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی