روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

ارتش هنوز هم ، با اقتدار و پرصلابت مانده است.

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۲۹ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری از سوق، حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه پس از سفارش خود و سایر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز ارتش ما مایه سرافرازی در جهان است.

امام جمعه سوق عنوان کرد: 29 فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش است.

وی افزود: همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش رژیم شاهنشاهی که پیکره اصلی آن را جوانان برومند ایرانی تشکیل می‌داد، به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفت و در نتیجه همصدا و همراه با امت در براندازی رژیم ستمشاهی و ستیز بی‌امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخواست.

وی گفت: ارتش به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار و در ابعاد مختلف آغاز کرد.

عمرانی‌نژاد گفت: طبق سخن رهبر فرزانه انقلاب  که فرمودند: " نیروی‌های مسلح باید کاری کنند که هیچ دشمنی نتواند در استقلال و استحکام و یکپارچگی و تمامیت ارضی ما طمع کند". باید همیشه و در همه حال گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشند تا امنیت مرزهای کشور مستحکم بماند.

عمرانی‌نژاد عنوان کرد: به همین مناسبت امام امت روز 29 فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کرد و ایشان روز پیوستن ارتش به مردم را با عبارت حکیمانه " لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمگران" نقطه عطف درخشان و افتخار آمیز قلمداد فرمود.

امام جمعه سوق خاطرنشان کرد: با نگاهی گذرا به تاریخ خونبار انقلاب اسلامی در می‌یابیم که از لحظه نخست پیروزی انقلاب ارتش و ارتشیان عشق و علاقه و میل باطنی خود را به حرکت ستم سوز و توفنده انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل ابزار داشتند و در اثبات این معنا فداکاری‌ها، تلاش‌ها و ایثارگری‌های بسیاری به خرج دادند.

عمرانی‌نژاد گفت: طبق اصل 144، ارتش جمهوری اسلامی ایران باید ارتشی مکتبی و مردمی باشد و از افراد شایسته استفاده کند تا به اهداف انقلاب اسلامی مؤمن و در راه تحقق آن فداکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تحولات اخیر در بسیاری از کشورهای منطقه و برخوردهای متفاوت ارتش‌های این کشورها، برای نسلی از کشور ما که دوران انقلاب را تجربه کرده‌اند یادآور روزهای منتهی به 22 بهمن 57 و پیوستن بدنه ارتش به مردم است.

خطیب جمعه سوق اظهار داشت :در طول هشت سال دفاع مقدس، نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و کسب پیروزی و افتخار انجام دادند و مجموع توانایی ها و استعدادهای بالقوه خود را بازیافتند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و پر قدرت هستند و آمادگی انجام هر مأموریتی را دارند که شاهد این امر نیز تقدیم بیش از 48 هزار شهید در راه حفاظت از کیان کشور است.

عمرانی نژاد بیان کرد: امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت در برابر هرگونه تهدید احتمالی آماده است و به گفته فرماندهان عالیرتبه ارتش، همه اینها مرهون دوراندیشی ها و حمایت های امام خمینی (ره) است؛ مردی که پیش از انقلاب خطاب به سربازان و بدنه ارتش فرمود: « ای سربازان غیور که برای وطن و کشور خود فداکاری می کنید، بپاخزید، پیوند خود را با ملت عزیز استوارتر کنید و کشور خود را از زبونی و ذلت نجات دهید و دست غارتگران را کوتاه کنید و شرف و عزت را برای خود به یادگار بگذارید و سعادت دو دنیا را بیمه کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی