روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبرگزاری از سوق، امروز تیم  تکواندوی شهرستان بهمئی اردوی یک روزه خود را در شهر سوق  و در رده های سنی مختلف برپا کردند.

امروز با حضور جمعی از تکواندوکاران و مسئولین هیئت تکواندو بخش سوق و هیئت تکواندو شهرستان بهمئی  اردویی یک روزه به دامن طبیعت زیبای بهاری طوف خیمه در 10 کیلومتری شهر سوق برگزار گردید.

عبدالله مرادی پور رئیس هیئت تکواندوی سوق بیان کرد : هدف از برگزاری این اردو رفع خستگی ورزشکاران  در سالی که گذشت،افزایش صمیمیت بیشتر بین تکواندوکاران استان و استفاده از طبیعت زیبای بهاری است.

رئیس هیئت تکواندوی سوق تصریح کرد : در این اردو جا دارد از زحمات بی دریغ قادر غنائی مفرد مربی و مسئول هیئت تکواندو شهرستان بهمئی و ورزشکاران این شهرستان  کمال تقدیر و تشکر به عمل می آوریم.

مرادی پور عنوان کرد : پیشگیری از افسردگی ، بالا بردن روحیهٔ عمومی ورزشکاران ، تأثیر در زندگی خانوادگی و اجتماعی ورزشکاران ، پیشگیری از ابتلا به آلودگی‌های اجتماعی و تقویت عملکرد ذهن در یادگیری و هماهنگی ورزشکاران از اهداف دیگر این اردوی یک روزه بود هاست .

وی در خصوص وضعیت مربیان تکواندو نونهالان بیان داشت : در رده  نونهالان مربیان فعالی داریم که زحمات فراوانی می کشند و آینده تکواندو به دست همین مربیان است،از مسئولین خواست تا بهای بیشتری به ورزش تکواندو نونهالان و مربیان این رشته بدهند .

قادر غنائی مفرد  رئیس هیئت تکواندوی شهرستان بهمئی با اشاره به آغاز دوباره اردوی تیم تکواندوعنوان کرد: پس از برگزاری اردوی مشترک با تیم سوق ، تکواندوکاران بهمئی در حال حاضر خود را برای مسابقات بهمئی آماده می کند

رئیس تکواندو  بهمئی  با ابراز خرسندی از کیفیت برگزاری این اردو تکواندو در طوف خیمه سوق  کمال تقدیر و تشکر داشت .

غنائی مفرد تاکیدکرد: با توجه به ظرفیت های خوب و استعدادهای بالقوه ورزشکاران تکواندو شهر  سوق، مدیریت تکواندوی استان می تواند با مساعدت خود زمینه پیشرفت ورزشکاران شهر سوق را برای مسابقات کشوری را فراهم کند.

وی ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان شهر سوق  و هیات تکواندو بخش سوق و با تشکر ازهمکاریهای صمیمانه آقای مرادی پور اظهار داشت: این اردو به دلیل شرایط آب و هوایی خوبی که شهر سوق دارد برای آماد سازی تیم برای مسابقات شهرستان بهمئی برگزارشده است تا هم یک تمرین اردویی داشته باشند و هم از نظر روانی برای مسابقات آماده شوند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۵
محمد جعفر تقوی سوق

اردوی تکواندو

بهمئی

سوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی