روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

مسابقات شطرنج گرامیداشت روز معلم در سوق

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۵۴ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری از سوق، عصر امروز به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم  یک‌دوره مسابقات شطرنج ویژه ویژه فرهنگیان شهر سوق با شرکت ۲۰شطرنج‌باز در محل کانون شطرنج اداره ورزش و جوانان بخش سوق برگزار شد.

کیومرث دوستکام مسئول هیئت شطرنج سوق در گفت و گو با خبرنگار فارس پیرامون مسابقات شطرنج به مناسبت روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری اظهار کرد: مسابقات شطرنج به مناسبت روز معلم با هدف ترویج فرهنگ قدرشناسی از مقام معلم ، ترویج فرهنگ توجه و مداقه در خصوص تعلیم و تربیت، ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و ارتقا و همکاری متقابل معلمان و مدیران شهری در اعتلای فرهنگ شهروندی توسط اداره ورزش و امور جوانان این شهر برگزار می شود..

کیومرث دوستکام گفت: معلم در کلاس، درس آزادی می‌دهد اگر در جامعه‌ای آزادی به معنای واقعی و معنوی و حقیقی آن نباشد که حقوق عموم مردم از جمله خود معلم ضایع می‌شود.

 بر پایه این گزارش در یک رقابت فشرده که به مدت ۶ ساعت به طول انجامید در پایان سید منوچهر موسوی‌نژاد، سید محمد موسوی احمدی و سید عبدالحمید محمودی به ترتیب مقام‌های نخست این دوره از مسابقات را  کسب کردند.

 در پایان این مسابقات از هیئت شطرنج سوق به نفرات برتر جوایز و لوح قهرمانی و سپاس اهداء شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۴
محمد جعفر تقوی سوق

روز معلم

شطرنج

سوق

نظرات  (۱)

سیدمحمد موسوی احمدی کیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی