روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

ورودی سوق به لنده بازگشایی شد

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۶ ب.ظ

شهردار سوق گفت: بالاخره پس از سال‌ها انتظار ورودی شهر سوق به لنده از سمت لنده بازگشایی شد.

فرشاد صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: پس از سال‌ها انتظار گردنه‌های ورودی این شهر از سمت لنده به همت شهرداری و شورای اسلامی و همکاری شهروندان ساکن تنگه مجاهدین و پیچ سه راهی گلزار شهدا بازگشایی و عملیات عمرانی شامل احداث بلوار و زیرسازی در حال اجرا بوده که در آینده نزدیک برای رفاه حال مردم آسفالت خواهد شد.

این مسئول امور خدمات شهری عنوان کرد: عرض این تنگه در ورودی تاکنون 12 متر مربع بوده که به 30 مترمربع تعریض پیدا کرده و در ادامه عرض خیابان 38 متر خواهد بود.

صادقی متذکر شد: ضمن این‌که بلواری به عرض 10 متر و به طول 400 متر اجرا خواهد شد و با توجه به ادامه بلوار تا بلوار امام خمینی (ره)، حدود یک متر مربع به سرانه فضای سبز این شهر اضافه خواهد شد.

شهردار سوق در پایان اذعان داشت: این پروژه که در سال 90 عملیات اجرایی آن آغاز شده تا پایان تابستان با صرف هزینه‌ای افزون بر 2 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۰

نظرات  (۱)

۲۴ تیر ۹۱ ، ۱۰:۴۶ محمد ت سوقی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست شورای فرهنگی عمومی استان برای بررسی تغییر نام این استان خبرداد.
به گزارش افکارنیوز، اکبر نیکزاد ثمری در گفتگو با ایلنا در یاسوج گفت: نشست شورای فرهنگی عمومی کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی تغییر نام این استان تا یکماه آینده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد از برخی صاحب نظران، کار‌شناسان، مسوولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دعوت می‌شود، اظهارداشت: نتیجه این شورا از طریق رسانه‌ها به هم استانی‌ها اعلام می‌شود.

تاکنون دو نظرسنجی از سوی اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد و پایگاه اطلاع رسانی «عصردنا» در ارتباط با تغییر نام این استان صورت گرفته که در هردو نظرسنجی ۸۸ درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد به تغییر نام آن رضایت داده‌اند.

«زاگرس» نام پیشنهادی کسانی است که خواستار تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد هستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی