روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

تندیس مرحوم حسین پناهی در شهر سوق رونمایی شد

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۶ ق.ظ

در سالروز درگذشت هنرمند پرآوازه و محجوب سینمای ایران "حسین پناهی" از تندیس آن هنرمند فقید در زادگاهش شهر سوق رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از تندیس هنرمند فقید این شهر مرحوم حسین پناهی رونمایی شد.

در این مراسم باشکوه که در پارک انقلاب شهر سوق برگزار شد از تندیس حسین پناهی بازیگر مطرح سینما و تئاتر ایران که در سال 82 به رحمت ایزدی پیوست رونمایی شد.

در این مراسم شهردار سوق با بیان اینکه حسین پناهی افتخار هنر و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد بود اظهار کرد: حسین پناهی هنرمند متعهدی بود که هیچ‌گاه به دنبال کسب شهرت و مقام و جایگاه نبود.

فرشاد صادقی ابراز کرد: حسین پناهی تنها به دنبال اعتلای هنر در این مرز و بوم بود و در این مدت حضور، مدارج عالیه هنری را کسب کرد.

وی به آثار هنری حسین پناهی اشاره کرد و گفت: مردم ایران حسین پناهی را هنرمند واقعی و با صداقت می‌دانستند و همه از آثار هنری وی در سینما و تئاتر به واسطه همین صداقت و یک‌رنگی لذت می‌بردند.

شهردار سوق گفت: این هنرمند در دل همه مردم ایران زمین برای همیشه و تا هنگامی که هنر زنده است جا دارد و این کار ما تنها ذره‌ای از پاسخگویی به خدمات و زحمات این هنرمند متعهد و فقید است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۰
محمد جعفر تقوی سوق

حسین پناهی

نظرات  (۲)

در مرداد 83 به رحمت ایزدی پیوست نه سال82
به جای واژه تندیس از واژه سردیس استفاده کنید، تندیس تمام پیکر را نشان می دهد و سردیس نیم تنه بالا و چون هدف اصلی نشان دادن چهره است سردیس گفته میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی