روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

افتضاح داوری !؟

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۹ ق.ظ

امروز از سری مسابقات لیگ فوتبال سوق رأس ساعت 15 یک دیدار بین تیم های سادات کوشک و تیم نصر دزک با قضاوت تیم داوری از شهر لنده و با حضور پرشور تماشاگران فوتبال دوست شهر سوق برگزارشد.
این دیدار با نتیجه 3 بر1 با برتری تیم سادات کوشک خاتمه یافت.
سید نواب جلالی دقیقه 55 ، 63 و سیدکمال درویشی در دقیقه 74 برای تیم سادات و گل تیم نصر دزک توسط مدافع سادات کوشک در دقیقه 23 به اشتباه وارد دروازه خودی شد .
حاشیه های این مسابقه را در زیر می خوانید.
گل مشکوک تیم نصردزک که با اشتباه مدافع تیم سادات وارد دروازه خودی شد را داور و کمک داور گل اعلام نکردند بلکه بازیکنان تیم نصردزک با احاطه کردن و حمله ور شدند به داور، موجب تغییر تصمیم وی پس از یک دقیقه شدند.
در دقیقه79 تیم نصر که خود را شکست خورده دید با اهانت شدید چندتن از بازیکنانش، داور بازی را مورد حمله قرار دادند داور بازی که قادر به اداره و ادامه بازی نبود  با نظر رئیس هیئت فوتبال و ناظر بازی مسابقه را تعطیل کرده و به رختکن داوری رفتند ، بعد از 20 دقیقه با رایزنی مسئولین تیم نصر دزکٰ ،  داور با نظر ناظر داوری و رئیس هیئت فوتبال تصمیم به ادامه بازی گرفت (خدا میداند که در رختکن داوری چه گذشت چون داور بازیکنانی که موجب اغتشاش شدند را با هیچ کارتی جریمه نکرد.)

 دقیقه 82 دروازه بان تیم نصر دزک موقعیت گل صدرصدی تیم سادات را بیرون از محوطه جریمه روی بازیکن سادات خطا کرد که داور دیگر راهی نداشت برای تصمیم خود و دروازبان تیم نصر دزک را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد بازیکن تیم نصر با فحاشی زشت و زننده به داور بازی از زمین خارج شد . نکته قابل توجه اینجاست که اولا تیم سادات کوشک با وجودی که داوری به ضرر آنها بود فقط در یک مورد بازیکنانش اعتراض کردند وگرنه از نظر اخلاق بسیار عالی بودند .دوماً سوال اینجاست آیا تیم داوری ترسید که نظر خود را تغییر داد یا هئیت داوران  یا هیئت فوتبال و ... چون تیم نصر  اولین بارشان نیست که دست به چنین فجایعی میزنند و کسی جرأت ندارد که تیمشان را محروم کنند .
آیا این فوتبال است یا ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۵
محمد جعفر تقوی سوق

لیگ فوتبال سوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی