روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

شکست لاله کهکشانی

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۲۷ ق.ظ

 

عصر شنبه ۲۹ مهر از سری مسابقات لیگ فوتبال سوق رأس ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید بهشتی شهر سوق یک دیدار بین تیم های لاله و عقاب از سوق برگزار شد که طی آن تیم عقاب توانست تیم لاله را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد.
 عمران راستین در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی برا تیم لاله گل زد و سید نوید خداکرمپور دردقیقه ۶۹ از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۲ از فاصله ۳۵ متری با ضربه ایست گاهی برای تیم عقاب گل زنی کرد .
 
در نیمه اول هر تیم بازی خوبی از خود ارائه کردند وتیم لاله موقعیت های نصف و نیمه ای به روی دروازه تیم عقاب می اورد تا اینکه در دقیقه ۲۹ بازیکن تیم عقاب(سید مهدی صفری شماره ۱۶) درون محوطه جریمه بر روی سید جمال حسینی خطایی موجب شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد و سید عمران راستین توانست از روی نقطه پنالتی دروازه عقاب را باز کند و نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید .
 بازی در نیمه دوم با حملات پی در پی تیم عقاب آغاز شد که تیم عقاب سرانجام با هنرنمایی و فرارهای سید نوید خداکرمپور توانست صاحب موقعیت خوبی شد که درون محوطه جریمه علی حسن راز مدافع تیم لاله بر روی خداکرمپور موجب خطایی شد و داور نقطه پنالتی رو نشان داد و اینبار سید نوید خداکرمپور توانست براحتی دروزاه تیم لاله را باز کند و بازی را در دقیق ۶۹ به تساوی بکشاند .
 اوج هنرنمایی سیدنوید خداکرمپور در دقیقه ۸۲ بود که با حرکت نمایشی که انجام داده بود و احد حسنی هابک تیم لاله بر وری وی خطایی موجب شد که سید نوید در فاصله ۳۵ متری صاحب یک ضربه ایست گاهی شد که وی توانست از این فاصله توپ خود را به کنج دروازه لاله به دور از دستان دروازه بان لاله (عنایت علیپور)چسباند.

تیم داوری :علی آرانپور و نادر یزدانی از دهدشت – کیوان پورصمد از سوق

 منبع : سایت خبری کهگیلویه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی