روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، این مراسم بعد از فریضه نماز مغرب و عشا با حضور روحانیون،مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهر دهدشت به تبیین شخصیت آن بزرگوار پرداخت و گفت : آیت الله ملک حسینی فردی بزرگ و نستوه بود که تمام زندگی اش مملو از محبت معصومین (ع) بود.

وی در ادامه به جایگاه عالم و علم در اسلام به طور مبسوطی پرداخت و با اشاره به جایگاه رفیع آن عالم ربانی گفت:وجود علما در مناطق باعث نزول برکات و رحمت در آن منطقه می شود، فلذا یکی از خصلت های بسیار نیکو و ارزشمند آن عالم نستوه، حضورش در بین مردم بخصوص ارتباط با مردم روستاها و عشایر بود، که این حرکت ارزشی و دینی او باعث جلوگیری از انحرافات اخلاقی و اصلاح جامعه می شد.

وی درپایان به حضور مستمر ایشان در حوادث قبل از انقلاب و مبارزاتش با رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت:حضرت آیت الله ملک حسینی(ره) با سخنرانیهای کوبنده و دینی خود در مسجد وحسینیه ها، در استانهای فارس و جنوب نقش برجسته ای در بیداری مردم و تحریک آنها علیه رژیم منحوس پهلوی داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی