روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد در خطبه های نمازجمعه امروز بخش سوق،پس از دعوت به رعایت تقوای الهی، حق همسر را به عنوان یکی از حقوق مهم هر مسلمان عنوان کرد.

وی ادامه داد: باید به همسر به عنوان یک نعمت نگاه کرد و اگر این نوع نگاه عوض شود مشکلات زیادی در فضای خانواده به وجود خواهد آمد.

خطیب جمعه سوق در خطبه دوم به موضوع شکار پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: شکار چنین پهپادهایی پیام‌هایی دارد و این پیام‌ها عبارتند از وجود عزم ملی برای پاسخگویی به هر نوع تجاوز به کشور‌هایی که فکر می‌کردند ایران در حوزه نظامی قدرتی ندارد.

عمرانی‌نژاد به دیگر پیامدهای این شکار پرداخت و عنوان کرد: ایران امکانات دفاعی مدرن داشته و آماده مقابله با هر تجاوزی است و نشان دادن ضعف اسلحه‌های آمریکایی در حوزه اطلاعات و به دست آوردن سلاح‌های پیش رفته در شرایط تحریم از دستاوردهای بزرگ است.

خطیب جمعه سوق اظهار داشت: چنین شکارهایی برای سران آمریکایی یک شکست مفتضحانه است و کشورهای بسیاری در پی دست‌یابی به چنین فناوری‌هایی بودند اما ایران با تکیه بر ایمان و توکل به خدا با شکار 2 پهپاد توانست به این فناوری دست یابد.

امام جمعه سوق از دیگر پیامدهای این شکار را این‌گونه بیان کرد که آمریکا باید شناخت خود را نسبت به ایران در حوزه نظامی و سایبری تغییر دهد.

عمرانی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: همه این موفقیت‌ها را مدیون خون شهدا هستیم.

خطیب جمعه سوق با اشاره به روز حقوق بشر عنوان کرد: حقوق بشر از دید رهبری، حربه‌ای ا‌ست که قدرت‌ها با استفاده از آن بر حکومت‌ها و کوران ضعیف دنیا حکومت کرده و حق آن‌ها را پایمال می‌کنند.

عمرانی‌نژاد تصریح کرد: سران استکبار با توجه به سر دادن شعار حقوق بشر، متأسفانه مرتکب جنایات زیادی در دنیا خصوصاً در عراق و افغانستان شده‌اند.

وی یادآور شد: شهادت شمار زیادی از شخصیت‌های برجسته ایران در ترورها نشان از مظلومیت جمهوری اسلامی ایران دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی