روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

حمله کفتار وحشی ‌به روستای لیر

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۲۴ ب.ظ

 رئیس اداره محیط زیست کهگیلویه گفت: با ورود یک قلاده کفتار به روستای لیر از توابع  شهر سوق و تعقیب آن به وسیله اهالی چند‌ نفر زخمی شدند که در نهایت این کفتار به وسیله مأموران محیط زیست به دام افتاد.

خبرگزاری فارس: حمله کفتار وحشی ‌به شهروندان سوقی/تعدادی مجروح شدند

سید قدرت علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: امروز یک قلاده کفتار به روستای لیر وارده شده بود که پس از تعقیب و گریز فراوان و مصدومیت سطحی چند تن از روستاییان به وسیله مأموران محیط زیست شهرستان کهگیلویه به دام افتاد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که مصدومین از افرادی بودند که سعی داشتند این کفتار را از پای در آوردند، تصریح کرد: این عمل کار بسیار اشتباهی بود و همین امر باعث شد تا این جانور با ترس به سمت روستاییان حمله‌ور شود.

علی‌پور بیان داشت: مأموران محیط زیست پس از اطلاع از این قضیه سریع به محل اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن کفتار را به دام انداختند.

وی در پایان اضافه کرد: کفتار به دام افتاده در روستای لیر هم‌اکنون در اداره محیط زیست کهگیلویه نگهداری می‌شود که پس از انجام معاینات دامپزشکی به دامن طبیعت بازگردانده می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

نظرات  (۱)

ایشا خو دونین ای اتفاق من لیر افتا
سیچه ختو ختونه بد نوم ایکنین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی