روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

امامت و ولایت قطب نمای انقلاب اسلامی

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۰۶ ب.ظ

آقای طاهری مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهر سوق امامت و ولایت را قطب نمای انقلاب اسلامی نامیدند.

مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی روز شنبه در مسجد صاحب الزمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آقای طاهری ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه آقای فاطمی ، شهردار ، بخشدار ، امام جمعه ، مسئول سازمان تبلیغات ، و مردم شهر سوق در مسجد صاحب الزمان شهر برگزار شد.

در ابتدای مراسم مردم با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از ولایت فقیه و نظام و برائت از دشمنان نظام اعلام کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سخنان خود را با این کلام از رهبری که : " 9 دی ماندگار خواهد شد و برگ زرینی از کارنامه انقلاب و شما ملت است  " گفت اوج عظمت ملت در 9 دی به رخ جهانیان کشیده شد و به حق روز بصیرت مردم است و این روز را به عنوان ایام الله گرامی میداریم.

وی در ادامه به بررسی ابعاد انقلاب اسلامی پرداخت و فرمود : این انقلاب در طول تارخ منحصر به فرد بوده است این انقلاب تحقق وعده الهی بروی زمین است وارثان زمین بندگان صالح خداوندند باطل کف روی آب است و نابود خواهد شد.

شاه ژاندارم استکبار در منطقه بود و حافظ منافع آنها بود . در آن سالها با جمعیت 36 میلیون نفری 6.5 میلیون بشکه نفت صادر میکردند ولی حتی شهر های بزرگ ما در محرومیت بسر می بردند. به گزارش یونسکو در سال 57 بیش از 50 درصد ملت بی سواد مطلق بودند.

مردم به رهبری روحانیت شیعه بیدار شدند و با بصیرت و قیام همگانی خود را آزاد کرده و به جهانیان بشارت آزادی دادند و استکبار از خواب مستی پرید مستی ای که از خوردن خون ملتها به دست آمده بود.

وی در ادامه افزود : دشمنان در هر برحه ای علیه این نظام توطئه کرده اند در آغاز انقلاب به وسیله منافقین چریکها توده ای ها بر علیه نظام توطئه کرده اند . توطئه خونبار منافقین که همان کار نیز هم اکنون در سوریه در جریان است  کشتن مردمی که تنها گناهشان حمایت از نظام بود.بعد در بدنه نظام رسوخ کرده و کودتاهای مختلف از جمله کودتای نوژه که هدفشان براندازی نظام بود را به راه انداختند و بعد از آن جنگ هشت ساله بر علیه نظام ترتیب دادند.

تصور نکنید فتنه 88 اختلاف انتخاباتی بین دو رقیب بوده اصل فتنه برای براندازی نظام بوده است . برای انتخابات آتی نیز برنامه دارند چون ملت از نظامشان حمایت کردند بر علیه شان تحریم اقتصادی اجرا کردند و می خواهند با فشار اقتصادی بین ملت و مسئولان شکاف ایجاد کنند.

وی با اشاره به جنگهای جمل، نهروان ، صفین و کربلا گفت همگی در این جنگها به ظاهر مسلمان بودند درفتنه 88 نیز کسانی که منتصب به امام بودند پیشتاز فتنه بودند بصیرت مردم آنها را در هم ریخت مردم وقتی پشت پرده را فهمیدند حتی مردمی که به آنها رای دادند همه یکپارچه در 9 دی به میدان آمدند و این حماسه را رقم زدند.

آقای طاهری با بیان سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند " بصیرت یک قطب نماست انسان در جنگ بدون قطب نما یکدفعه می بیند در سنگر دشمن است که یا کشته می شود یا باید اسیر شود و همکاری کند. " افزود : قطب نمای انقلاب امامت و ولایتند این قطب نما را باید همیشه همراه داشته باشیم

علی (ع) فرمود شیطان تمام حزبش را جمع کرد اما من بصیرتم همراهم بود و چنان باتلاقی برایشان درست کردم که همگی در آن غرق شدند. 9 دی باتلاقی بود که شرق و غرب در آن غرق شدند .

شیطان به جایی که وارد وارد می شود تخم می کارد چشم آنها چشم شیطان و قلبشان قلب شیطان می شود و بدین گونه از آنها سواری می گیرد. کسانی که پیرو خط امام بودند و خط امام را انحصار خود می دانستندفرش قرمز برای آمریکا پهن کردند و گوش به فرمان اسرائیل شدند. مردم به دلیل پایبندی به خون شهدا از آنها روی گرداندند.

بیداری اسلامی منطقه به برکت حماسه 9 دی است استکبار تمام تلاش خود را کرده است تا انقلاب مصر را از مسیر خود منحرف کند ولی شکست خورد و مردم به قانون اساسی منطبق بر اسلام رای دادند.

وی در پایان گفت : فتنه ها پشت سرهم می آیند و شما را غربال میکنند تا نیروهای خالص جدا شوند و وعده الهی تحقق پیدا کند و انشالله پرچم انقلاب به دست امام عصر سپرده شود.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی