روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

خبرگزاری فارس: بی‌تدبیری راه و شهرسازی در تعریض محور دهدشت به سوق

به گزارش عصر مارون به نقل از فارس ، ابراهیم جعفری در حاشیه نشست شورای حمل و نقل و ترافیک این شهرستان با اشاره به لزوم تسریع در اجرای مصوبات این شورا اظهار داشت: اجرای مصوبات شورای ترافیک می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی افزود: اجرای مصوبات شورای ترافیک باید در کم‌ترین زمان ممکن به انجام برسد چراکه به صورت مستقیم با آسایش و ایمنی شهروندان مرتبط است.
فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارهای غیر کارشناسی که در تعریض جاده دهدشت به سوق انجام گرفته است، عنوان کرد: راه و شهرسازی باید جوابگوی این بی‌تدبیری باشد و در اسرع وقت به فکر چاره‌ای برای رفع مشکل این جاده باشد.
رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه خطاب به کسانی که در اجرای تعریض غیر فنی این مسیر دست داشته‌اند، گفت: این جاده به خودی خود بسیار خطرناک بود که با نیمه رها شدن این پروژه خطرات جدی جان و  مال مردم را تهدید می‌کند.
 جعفری خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین کیلومتر پرتگاه در حاشیه این مسیر در اثر خاک برداری‌ها به‌وجود آمده که اگر فکری برای آن نشود خود به عنوان خطری مضاعف در این مسیر در کمین جان مسافران است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۹
محمد جعفر تقوی سوق

جاده سوق دهدشت

ابراهیم جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی