روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

روزی روزگاری سوق

درباره شهر سوق از استان کهگیلویهو بویر احمد

http://suq.blogfa.com/

طبقه بندی موضوعی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع آب کهگیلویه از اجرای فاز دوم طرح انتقال آب مارون به دهدشت غربی در بهمن ‌ماه سال‌جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای فاز دوم طرح انتقال آب مارون به دهدشت غربی

علی آران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به گام‌های مهمی که تاکنون در شهرستان کهگیلویه در جهت بهره‌وری از منابع آب برداشته شده، اظهار داشت: یکی از این طرح‌های مهم و تاثیرگذار طرح انتقال آب رود مارون به حومه غربی دهدشت است.

آران همچنین بیان کرد: طرح آبرسانی به دهدشت غربی از طریق رودخانه مارون بیش از پنج هزار و 500 هکتار از اراضی دهدشت غربی و روستاهای اطراف را پوشش خواهد داد.

آران میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای فاز دوم این طرح را بیش از 19 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امیدواریم که با تخصیص به موقع اعتبارات لازم این پروژه با سرعت قابل قبولی پیشرفت داشته باشد.

 مسئول امور آب شهرستان کهگیلویه همچنین میزان پیشرفت فاز اول این طرح را 30 درصد عنوان کرد و افزود: تاکنون پمپاژ ثانویه، خطوط انتقال آب و محوطه‌سازی این پروژه انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: اگر مراحل اجرای طرح به خوبی پیشرفت داشته باشد امید می‌رود این طرح در شهریور 92 به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره منابع آب کهگیلویه روستاهای تحت پوشش این طرح را شامل لیرکوچک و بزرگ، شهر سوق، چنگلوا، دزک، محمدآباد، چارمه سفلی و علیا، روشن‌آباد، دره لوک و حسین آباد ذکر کرد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
محمد جعفر تقوی سوق

آبرسانی

علی آران

دهدشت غربی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی